Werkervaring

Mijn werkervaring:

      VAN 24 FEBRUARI 2016 TOT 1 OKTOBER 2016 werkzaam als 
      telefoniste/receptioniste/administratief medewerker bij Pekaar & Partners in Goes via uitzendbureau Unique
      Taken Postverwerking; telefonisch en persoonlijk klanten te woord staan en doorverwijzen
      naar de juiste contactpersoon; stukken van klanten verwerken in AFAS; scannen en inbinden
      van rapporten en jaarrekeningen; workflow AFAS behandelen; koffie en thee verzorgen voor klanten;

      VAN 2 JULI 2015 TOT 17 DECEMBER 2015 gewerkt als telefoniste/receptioniste/administratief
      medewerker bij
      Kloosterboer Vlissingen in Nieuwdorp via uitzendbureau Recruitment4Zeeland
      Taken Postverwerking; telefonisch en persoonlijk klanten en leveranciers in het Nederlands, Engels en
      Duits te woord staan en doorverbinden naar juiste contactpersoon; archivering; toegangspassen aanmaken;
      bestellingen verwerken; mail behandeling; vergader ruimtes boeken in Outlook; KPI's bijhouden in Excel

      VAN 28 MEI 2012 TOT 1 OKTOBER 2014 gewerkt als administratieve medewerker bij Van Leeuwen &
      De Waard advocaten te Goes     
      Taken: Archivering; telefonisch en persoonlijk (potentiele) klanten te woord staan en doorverwijzen naar 
      de juiste advocaat; klantengegevens invoeren in het systeem; brieven opstellen; brieven uitwerken in Word die 
      gedicteerd zijn op tape; administratieve werkzaamheden; postverwerking; urenverwerking van de advocaten;
      lijsten maken en bijwerken in Excel ten behoeve van archivering. 

      VAN 7 MEI 2012 TOT 23 MEI 2012 gewerkt als commercieel-administratief medewerker bij
      Beesiks/Talentenhuis te Goes(Thuisbaan)
      Taken: Invoeren van CV's; bellen van potentiële klanten voor Bofrost; kandidaten screenen; 
      acquisitie bedrijven oa.      

      VAN 5 DECEMBER 2011 TOT 3 JANUARI 2012 gewerkt als tijdelijke administratieve medewerker 
      in verband met ziekte bij Evides BV te Middelburg via Unique
      Taken: Invoeren van orders; pakbonnen en facturen en ze doorsturen naar de juiste projectleiders ter 
      controle; facturatie verwerken zodat ze betaald kunnen worden; archivering; scannen; kopiëren en data-
      invoer; digitalisering
      
      VAN 31 AUGUSTUS 2011 TOT 8 SEPTEMBER 2011
gewerkt als tijdelijke administratieve medewerker 
      in verband met vakantie bij de Sluiskiltunnel bv te Terneuzen via Viavox
      Taken: Data-invoer in Excel; telefoon aannemen; uitnodigingen versturen; verslagen van vergaderingen
      nakijken; agenda beheer.

      VAN 23 MEI 2011 TOT 22 JULI 2011 gewerkt als planner/roosteraar bij de Rabobank Oosterschelde 
      te Goes via Het Uitzendbureau
      Taken: Ziekmeldingen verwerken in de planning; zorgen dat de bezetting op orde is op de 14 
      diverse locaties; vakanties verwerken in de planning in Excel, overleg plegen met werknemers en Teamleiders.

      VAN 27 DECEMBER 2010 TOT 22 MEI 2011 gewerkt als Verkoop- en Serviceadviseur B op de MKCC bij de 
      Rabobank Oosterschelde te Goes via Het Uitzendbureau
      Taken: verkopen en adviseren van producten zoals betaalrekeningen, spaarrekeningen en verzekeringen; 
      klanten beheer; administratie; telefonisch klanten te woord staan en hun vragen beantwoorden; wijzigingen 
      die klanten doorgeven doorvoeren in de systemen; klachten behandeling, archivering, klanten doorverwijzen 
      naar de desbetreffende adviseurs en daar afspraken voor inplannen eo

      VAN 8 MAART 2010 TOT 31 OKTOBER 2010 gewerkt als Verkoop- en Serviceadviseur LKCC bij de 
      Rabobank Oosterschelde te Goes via Randstad Detachering
      Taken: verkopen en adviseren van producten zoals betaalrekeningen, spaarrekeningen en verzekeringen; 
      klantenbeheer; administratie; telefonisch klanten
      te woord staan en hun vragen beantwoorden; wijzigingen die klant doorgeven doorvoeren in de systemen; 
      klachten behandeling, archivering, klanten doorverwijzen naar de desbetreffende adviseurs en daar afspraken 
      voor inplannen eo

      VAN 1 DECEMBER 2009 TOT 8 MAART 2010 Gewerkt als Consultant/Intercedente bij Adecco te Goes 
      via Adecco Detachering
      Taken: werven & selecteren van kandidaten voor actuele vacatures; actief aanbieden van kandidaten bij 
      relaties en prospects zonder concrete vacature; beheer
      eigen prospect en klantenbestand; werven nieuwe klanten;  intake gesprekken houden; acquisitie; 
      klanten/prospects koud bezoeken en op afspraak; correspondentie zowel per post als per mail; telefonisch 
      prospects benaderen; relatiebeheer; urenbrieven verwerken; aanvragen binnenhalen/scoren; kandidaten 
      matchen met vacatures; markt in kaart brengen

      VAN 1 MEI 2006 TOT 1 DECEMBER 2009 Gewerkt als Servicemedewerker Bankhal (Winkeladviseur en 
      adviseur particulieren) bij de Rabobank Voorne-Putten Rozenburg en Rabobank Walcheren/Noord-Beveland
      Taken: verkopen en adviseren van producten zoals betaalrekeningen, spaarrekeningen en verzekeringen; 
      klanten beheer; administratie; telefonisch en vooral persoonlijk klanten te woord staan; 
      klachten behandeling, archivering, klanten doorverwijzen naar de desbetreffende adviseurs 
      en daar afspraken voor inplannen; service aan klanten en niet-klanten; nieuwe collega’s inwerken e.a.

      VAN 25 april 2005 TOT 30 april 2006 Gewerkt als Intercedente bij Randstad Nederland BV te Spijkenisse
      Taken:  intake gesprekken houden; acquisitie; klanten bezoeken; administratie; contracten opstellen;
      prospecten benaderen; correspondentie zowel per post als per mail; telefonisch klanten te woord staan; 
      relatiebeheer; urenbrieven verwerken; aanvragen
      binnenhalen/scoren; kandidaten voorstellen; kandidaten matchen met vacatures; klachtenbehandeling; markt 
      in kaart brengen; contract besprekingen houden; evaluatiegesprekken voeren, 
      key-user voor het nieuw systeem Mondriaan e.a.

    
    VOOR APRIL 2005 gewerkt als:

  

  • Consulente bij Content Uitzendbureau te Spijkenisse (maart 2005-april 2005)
  • Commercieel medewerker binnendienst bij Go Telecom BV te Dordrecht (juni 2002-maart 2005)
  • Administratieve medewerker bij Maetis Arbo te Dordrecht (april 2001-juni 2002)
  • Financieel-administratieve medewerker bij de Gemeente Dordrecht (maart 2000-april 2001)
  • Administratieve medewerker inkoop bij Inham Refrigeration BV te Dordrecht (feb 1999-maart 2000)
  • Commercieel medewerker binnendienst bij CAK Assurantien te Dordrecht (juni 1998-feb 1999)
  • Servicemedewerker bioscoop EuroCinema te Dordrecht (augustus 1994-juli 1998, bijbaan)
  • Diverse bijbanen: kassamedewerker/vakkenvuller Albert Heijn, kranten/folders bezorgd, thuiswerk typiste, 
    thuiswerk enveloppen vouwen, data typiste (1986-1994)
     

Doorzoek de website

© 2016 Alle rechten voorbehouden.