VAN 24 SEPTEMBER 2018 TOT HEDEN werkzaam als medewerker projectadministratie bedrijfsbureau P&OS bij Evides Waterbedrijf te Middelburg via Unique Uitzendbureau
Taken: nieuwe projecten aanmaken; budgetten voor projecten invoeren en indienen; invoeren van orders; uren van externe medewerkers controleren; facturen aan orders koppelen; facturen doorsturen naar de juiste projectleiders ter controle; facturatie verwerken zodat ze betaald kunnen worden; via mail en telefonisch overleg met projectleiders en teamleiders.
VAN 25 FEBRUARI 2017 TOT HEDEN zelfstandige/freelance telefoniste/receptioniste/administratief medewerker tijdens vakanties, ziekte en zwangerschapsverlof.
Opdrachtgevers
antwoordservice Goedemorgen-Goedemiddag: Telefoniste en roosterraar vanuit huis van 4 oktober 2017 tot februari 2019
Taken
Voor honderden makelaars, advocaten, dakbedekkers, accountants, verzekeringsmaatschappijenen andere MKB en eenmanszaken de telefoon opnemen, notities maken, doorverbinden en afspraken
maken.
Art&D-Sign Goes: Administratief medewerker van 25 februari 2017 tot en met 5 april 2017
Taken
Offertes opmaken; offertes mailen; designs controleren; facturen opmaken; leveranciers enklanten mailen
VAN 30 JANUARI 2017 TOT 1 OKTOBER 2018 gewerkt als postvoorbereider(bijbaan) bij PostNL in Goes
Taken Postverwerking; Post sorteren voor postbodes;
VAN 30 JULI 2010 TOT HEDEN Eenmanszaak als zangeres/zangdocente bij Patricia Foort Puur Zang te Goes
Zie www.patriciafoort.nl
Taken naast zingen/optreden: klanten bellen en mailen, klanten werven, boekhouding in Acumulus,
btw aangifte, netwerken, overeenkomsten maken, leveranciers te woord staan, facturatie ea
VAN 24 FEBRUARI 2016 TOT 30 SEPTEMBER 2016 gewerkt als tijdelijke
telefoniste/receptioniste/administratief medewerker bij Pekaar & Partners in Goes via uitzendbureau Unique in
verband met zwangerschapsverlof
Taken Postverwerking; telefonisch en persoonlijk klanten te woord staan en doorverwijzen naar de
juiste contactpersoon; stukken van klanten verwerken in AFAS; scannen en inbinden van rapporten en
jaarrekeningen; workflow AFAS behandelen; koffie en thee verzorgen voor klanten;